Proficiat Kampioen Wittenhorst E7

9 mei 2015

De laatste wedstrijd voor de E-7 was een onderonsje tegen Wittenhorst E8.

De E7 was al (bijna) kampioen, maar vandaag stond de ongeslagen status nog op het spel, omdat al 10 wedstrijden werden gewonnen.

De E-8 begon fanatiek, alsof ze het kampioensschap niet aan de E-7 gunde.

De E-7 begon niet alert (al gefeest??) aan de wedstrijd met als gevolg dat het team al vrij snel met 2-0 achter kwam. Vlak voor de rust kreeg de E-7 iets meer grip op de wedstrijd en kon de 2-1 scoren. Vlak naar de rust werd het 2-2, en met wat geluk (tegenstander maakte eigen doelpunt werd het zelfs 3-2. Toch nog winnen dacht iedereen, zeker toe het ook nog 4-2 werd.

Maar zoals zo vaak tegen een kampioen wordt vaak iets extra’s gepresteerd en zo was het ook vandaag. Via 2 snelle uitvallen, waarbij er maar liefst 2 spelers vrij voor de keeper kwamen, werd het weer gelijk 4-4. De keeper van de E-7 verrichtte een paar fraaie reddingen, maar kon helaas niet verhinderen dat het toch nog 4-5 werd.

De spanning eistte zijn tol, de E-7 kon deze wedstrijd helaas niet winnend afsluiten, maar zijn toch de terechte Kampioen geworden. Reden voor een feestje.

WH_E-7_kampioens_trainers.JPG

Wittenhorst wenst het team, maar natuurlijk ook Alex en Pedro, van harte proficiat.