Programma Koersdag 2015 voor alle vrijwilligers

26 januari 2015

Beste vrijwilliger van Wittenhorst,

Betreft: Koersdag 31 januari 2015: Jouw mening telt!

Ieder jaar organiseert Wittenhorst een Koersdag. Dit is een interessant ochtendprogramma ( 09.00 tot 13.30 uur) , dat wordt afgesloten met een gezamenlijke lunch. De Koersdag van 2015 staat dit keer in het teken van “Wat vinden onze Vrijwilligers er nu eigenlijk van?

Het bestuur van Wittenhorst is momenteel volop bezig met de ambitie om van Wittenhorst  een open een  vooral toekomstbestendige vereniging  te maken, die aan de moderne eisen en verwachtingen voldoet. Er zijn veel ontwikkelingen gaande, bijvoorbeeld demografische ontwikkelingen, die vragen om actief vrijwilligersbeleid om dit toekomstbeeld te kunnen realiseren.

Twee “prikkelende” sprekers, Roy Simons van Bureau Ne9eN en Marc Wijnen, voorzitter van onze Sportzone Partner Hockey Club Horst, nemen ons mee in een interessant programma, dat leidt tot een interactie waarbij jouw mening van groot belang is. Bedenk wat Wittenhorst goed doet, maar laat zeker ook horen wat Wittenhorst naar jouw mening kan of moet verbeteren! Samen vormen we de vereniging, dus jouw mening is belangrijk! Naast deze input is de Koersdag natuurlijk ook een gezellige bijeenkomst, die wordt afgesloten met een heerlijke lunch. We rekenen op een grote opkomst!

Aanmeldingen graag voor uiterlijk 27 januari via  koersdag@rksv-wittenhorst.nl

Het programma: 31 januari 2015

09.00 - 09.15 uur Ontvangst in de kantine
09.15 uur Opening door Roy Simons van Bureau Ne9eN,  (2015 en vrijwilligersbeleid)