Voorbeschouwing Wittenhorst-RVU en selectie

29 januari 2015

Beste Supporters,

Na een wisselvallige voorbereiding, waarbij tweemaal werd gewonnen en eenmaal werd verloren, zal de competitie zich, een week later dan gepland, weer gaan hervatten.

Ditmaal staat RVU op het programma. Een ploeg die dit seizoen een matige start kende, maar daarna een zeer sterke reeks heeft neergezet, waardoor zij nu na 13 wedstrijden op een puntentotaal komen van 20, en hiermee op een 6de plaats staan. Toch hebben we de vorige wedstrijd een prima resultaat kunnen behalen tegen deze tegenstander. Een 1-0 achterstand werd omgebogen naar een 1-4 overwinning, door een aantal mooie doelpunten.

Willen wij bij de top aanblijven haken zal er gewonnen moeten worden aanstaande zondag!

Supporters, kom allen zondag 1 februari naar sportpark Ter Horst. Ook deze keer zullen we jullie steun weer hard nodig hebben.

Tot zondag,

Marc van Rens

Selectie

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Gijs Gooren, Daan Hendriks, Willem Heijnen. Jelle Houben, Jordi Janssen, Rik Linders, Marc van Rens, Bram Rubie, John Tissen, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst 13.15 uur.