Programma nacompetitie Wittenhorst 2

28 mei 2018

Het tweede elftal van Wittenhorst speelde in Boekel een belangrijke wedstrijd met als inzet het winnen van de derde periode. Een goed spelend Wittenhorst, wat door blessures en het belang van het eerste elftal zwaar gehavend was, trad aan met vijf A-spelers.

In de eerste helft was het bij vlagen genieten geblazen, met Jimmie Janssen als belangrijke aanjager werd Boekel Sport met speels gemak opzijgezet. Luc van Kuijck rondde twee prachtig uitgespeelde aanvallen goed af, waar ook Joost van Rensch en Jimmie Janssen een duit in het zakje deden.

De tweede helft was enkel een formaliteit. Wittenhorst veroverde verdiend de derde periode titel en gaat nu op jacht naar promotie.

Trainer Davy Beerens hoeft zijn manschappen niet te motiveren voor de komende wedstrijden, want met de teamspirit zit het wel goed. Mannen van het tweede, houd dit vast en veel succes in de nacompetitie! Deze begint aankomende zondag met een uitwedstrijd tegen Eersteklasser FC Hoensbroek.

Programma:

zondag 3 juni - 11.00 uur

1) nr. 11 RHK-LPK 1B:

Meerssen 2 - HVCH 2

2) nr. 10 RHK-LPK 1A:

Erp 2 - Schaesberg 2

3) HPK 1B-MPK 1A;

Rhode/Van Stiphout Bouw 2-Spcl. Susteren 2

4) HPK 1A-MPK 1B:

FC Hoensbroek 2-Wittenhorst 2

zondag 10 juni - 11.00 uur:

5)   winnaar 2 - winnaar 4