Verslag selectieteams zaterdag 26 mei

27 mei 2018

Verslag selectieteams zaterdag 26 mei 2018

Wittenhorst JO19-1 versloeg SHH JO19-1 in Horst met liefst 7-1. Het team van trainer Marcel Rooijmans pakte hiermee de periodetitel! Doelpunten werden gemaakt door Jeffrey Cuppen, Giel Beurskens, Luc van Kuijck en Bas van der Sterren.

Wittenhorst JO17-1 verloor in Best met 5-1 van het twee plaatsen hoger geëindigde Best Vooruit. Desondanks sluit het elftal van trainer Kevin van den Berg de competitie in de Vierde Divisie af met een plek in de middenmoot.

De JO15-1 bracht het er beter vanaf. Middenmoter Schijndel werd in het Brabantse land op een 3-2 nederlaag getrakteerd. Een tweede plek is het gevolg van een prima seizoen, waarin de koploper, FC Eindhoven JO15-1, ongenaakbaar was. Een keurige prestatie van het team van trainer Richard Kleuskens.

Wittenhorst JO14-1 won met 4-2 van SV Brandevoort en eindigt daarmee gedeeld derde in de Hoofdklasse. Het team van trainer Peter Rijs en Danny van den Berghe kreeg dit seizoen de minste doelpunten tegen van de competitie.

Op ons eigen sportpark Ter Horst maakte de JO13-1 zijn favorietenrol waar tegen SV Budel. Het stond lang 2-0, maar door een tegentreffer in de laatste minuut werd de eindstand uiteindelijk 2-1. Daarmee eindigde het team van Wllem-Jan van Rens als tweede in de Derde Divisie. Ook dat mag met recht een prestatie van weleer worden genoemd; zeker gezien het feit dat ook hier een profclub (VVV-Venlo JO12-1) de titel greep.

Wittenhorst JO12-1 wist in de onderste regionen van de 1ste klasse helaas geen punten te pakken. Op bezoek bij Olympia'18 werd met 4-1 verloren. In tegenstelling tot veel andere teams speelt de JO12-1 nog twee wedstrijden alvorens de competitie wordt afgesloten.

Tot slot de JO11-1: dat team speelde midweeks tegen SV United JO11-1. Gescoord werd er wel, maar een winnaar kwam er niet: het werd 3-3.