Rabobank Clubkas Campagne: stem op Wittenhorst!

8 mei 2018

Rabobank Clubkas Campagne: stem op Wittenhorst!

Rabobank Horst Venray verdeelt met de Rabobank Clubkas Campagne een geldbedrag van €150.000 onder verenigingen en stichtingen in hun werkgebied. Leden van de Rabobank krijgen de mogelijkheid om te stemmen op een organisatie die zij een warm hart toedragen. Via deze weg willen we een oproep doen om je stem op Wittenhorst uit te brengen!

Alle meerderjarige leden van Rabobank Horst Venray ontvangen deze week een persoonlijke stemkaart via de post. Met deze stemkaart kun je vervolgens online stemmen uitbrengen op jouw favoriete club(s). Hoe meer stemmen er op een vereniging of stichting worden uitgebracht, hoe hoger de bijdrage van de Rabobank voor de club is.

De campagne loopt van 8 tot en met 23 mei. Laten we er met zijn allen voor zorgen dat er een mooi bedrag naar Wittenhorst gaat!