Succesvolle zondag voor seniorenteams

28 november 2021

In het hoogstwaarschijnlijk laatste amateurvoetbalweekend van dit kalenderjaar, hebben veel vriendenteams vandaag hun visitekaartje afgegeven.

• Wittenhorst 3 heeft zijn langverwachte overwinning geboekt door op bezoek bij het vierde elftal van Venlosche Boys met 3-5 te winnen. Laat dit het begin zijn van een mooie reeks!
  • Wittenhorst 4 heeft zichzelf een goede dienst bewezen door op bezoek bij het tweede elftal van Stormvogels '28 simpel met 0-4 te winnen. Het betekende de tweede overwinning van dit seizoen en een voorlopige achtste plaats in de vijfde klasse.
  • Wittenhorst 6 boekte een riante 0-7 overwinning op bezoek bij SV Lottum 3. De kameraden gaan na acht wedstrijd aan kop in de competitie; op doelsaldo laten ze voorlopig Sparta '18 6 achter zich.
  • Wittenhorst 8 liet op bezoek bij SVOC '01 geen spaan heel van het derde elftal: 2-10! Het betekende vierde overwinning in zeven wedstrijden en een voorlopig keurige derde plaats in de competitie.
  • Complimenten voor Wittenhorst 9, dat voor de derde keer op een rij met 1-0 wist te winnen. Vandaag was het vierde elftal van Sporting S.T. 'de sjaak'. Tot dusver is het negende het enige elftal in de competitie dat alle acht de wedstrijden wist te winnen. De voorsprong op naaste belager BVV '27 2 bedraagt drie punten.
  • Wittenhorst 11 verloor vandaag op eigen veld met 1-2 van het tweede elftal van S.V. Lottum. Niet getreurd: het betekende pas de tweede nederlaag van dit seizoen en met dertien punten na zeven wedstrijden is een voorlopige vijfde plaats en prima klassering.