Tweede overwinning Wittenhorst JO15-1

28 november 2021

Wittenhorst JO17-1 heeft de laatste strohalm in de race om het kampioenschap in divisie 7 niet gegrepen. Op eigen veld ging de ploeg van trainer Ken Peeters met 0-2 onderuit tegen koploper Scharn uit Maastricht. De Horstenaren, die na zes opeenvolgende overwinningen de laatste twee wedstrijden verloren, zagen zo de concurrentie om de felbegeerde tweede plek dichterbij komen. De top-twee promoveert namelijk naar divisie 6 en ook deze klassering lijkt in het gedrang te komen. Mocht er aankomend weekend nog gevoetbald worden, dan kunnen de oranjehemden op bezoek bij Dommelen alsnog een gooi doen naar een top-twee klassering.

Wittenhorst JO15-1 heeft de tweede competitiezege van dit seizoen geboekt door op eigen veld een knappe 3-1 overwinning te boeken op Unitas '59 uit Eindhoven. Door deze zege klimt de ploeg van trainer Stan Theeuwen van de voorlaatste plaats naar de negende en dit geef perspectief om ook na de winterstop uit te komen in divisie 5. Mocht er aankomende zaterdag nog een speelronde worden afgewerkt, dan reizen de Horstenaren af naar hekkensluiter RKsv Nuenen, dat na negen wedstrijden slechts drie punten heeft.

Wat verder opviel:

• Mooie overwinningen voor de JO19-teams: de JO19-2 maakte op eigen veld de grond gelijk met sv Oostrum: 8-1. Onze JO19-3 boekt een mooie overwinning op bezoek bij Ysselsteyn JO19-2: 1-3.
  • Een spectaculaire overwinning voor Wittenhorst JO15-4, dat met maar liefst 5-6 (!) won op bezoek bij NWC JO15-6.
  • Wittenhorst JO12-1 boekte op bezoek bij Olympia '18 in Boxmeer een comfortabele 1-6 overwinning.
  • Ook een comfortabele overwinning voor Wittenhorst JO12-2: op bezoek bij JVC Cuijk JO12-1 werd met maar liefst 1-9 (!) gewonnen.