Supporters: eindspel is ingezet

1 mei 2014

Met nog twee wedstrijden te gaan kan komende zondag voor veel clubs de dag van de waarheid betekenen. Voor Wittenhorst is het belangrijk om de winst te pakken in de uitwedstrijd tegen Spcl. Susteren. In de thuiswedstrijd speelden de Horstenaren een prachtige wedstrijd met als resultaat een verdiende 3-2 zege. Kunnen we dit zondag herhalen? Natuurlijk: wanneer we met alle ziel en zaligheid te werk gaan, zal Susteren een moeilijke dag gaan beleven. De Midden-Limburgers speelden zondag nog zeer verdienstelijk met 0-0 gelijk tegen Heidebloem en dit resultaat betekende dat de ploeg uit Susteren ook komend seizoen in de 1ste klas gaat uitkomen.

Wittenhorst kon eveneens een belangrijk puntje bemachtigen tegen naaste concurrent RVU. Er zat deze middag helaas niet meer in. Feit is dat we achterin niks hebben weggegeven. Wanneer zondag het voorin wel wil lukken, kan succes zeker niet uitblijven.

Supporters, we gaan weer met z'n allen naar Susteren. Het sportpark is makkelijk te vinden. Afslag A2 Susteren. Volg de borden Susteren. Vlak voor de kom zie je links het sportpark.

Veel succes!