Voorbeschouwing Spcl.Susteren-Wittenhorst en selecties

2 mei 2014

Beste sportvrienden,

Na het gelijkspel van afgelopen zondag was er vooral de gedachte: wat schieten we hiermee op? Het verschil met de plaatsen voor nacompetitie is nog steeds maar 2 punten. Een penibele situatie.
We moeten nog vol aan de bak de komende twee wedstrijden.

Op deze plaats wil ik dan ook refereren aan het credo van een voetbalclub uit Rotterdam, een zin welke op ons zondag volledig van toepassing is:

Geen woorden maar daden.

Tot zondag.

Stan Seuren

Selecties

Spcl.Susteren 1 - Wittenhorst 1 - zondag 4 mei, 14.30 uur

Kevin van Asten, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Benji Nunumete, Marc van Rens, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 12.15 uur de Lange.

Vertrek bus: 12.45 uur ING.

Wittenhorst 2 - OSS'20 2

Tom Arts, Dennis van Asten, Giel Craenmehr, Johnny Cuppen, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Rob Joosten, Guido Kauffeld, Luc van Osch, Bas Peeters, Davy Teeuwen, Yannick Vullings, Bram Wagemans, Nicky Zanders.

Bijeenkomst: 10.15 uur.

NWC 3 - Wittenhorst 3 - zondag 4 mei, 12.00 uur

Joop Driessen, Mathieu Geurts, Joris Hagens, Sjors Hagens, Koos Hoeijmakers, Ruud Janssen, Rens Keijsers, Jarno Kleeven, Timmy Lucassen, Gijs Peeters, Rob van Rens, Bram Roefs, Ivo Scheres, Mick Vollenberg.

Bijeenkomst: 10.15 uur.