Supporters, het wordt weer alles of niets

3 april 2014

Komende zondag wordt de competitie hervat met voor Pasen nog twee wedstrijden. Zoals het er nu uitziet zal in het Paasweekend niet gespeeld hoeven te worden. Dit seizoen verliep als een trein, geen enkele afgelasting.

De belangrijke fase gaat dus nu in. Het team van Sparta'25 uit Beek en Donk komt naar sportpark Ter Horst. Deze ploeg staat net onder Wittenhorst op de ranglijst met 2 punten minder. Het is dus duidelijk dat het wederom een finale zal gaan worden. We zullen zeker één plaatsje moeten stijgen.

In Beek en Donk won Wittenhorst destijds met ruime cijfers. Geen garantie dat het nu weer makkelijk zal gaan. Iedere wedstrijd staat op zich. We zullen moeten strijden voor iedere bal en dat is eigenlijk een mooi uitgangspunt.

Supporters, kom weer allen naar ons sportpark om onze mannen te ondersteunen in deze belangrijke wedstrijd. We rekenen weer op jullie! Tot zondag op ons sportpark!