Voorbeschouwing Wittenhorst-Sparta'25 en selecties

4 april 2014

Aanstaande zondag wacht ons een wedstrijd tegen Sparta’25 uit Beek en Donk

Sparta’25 is een concurrent in de strijd om lijfsbehoud in de 1ste klasse. Ze staan op dit moment 2 punten onder ons.

En dit willen we natuurlijk graag zo houden en het liefste nog uitbreiden naar 5 punten.

De vorige ontmoeting eindigde in een 0-4 overwinning voor ons.

Maar dit is geen garantie voor aanstaande zondag. In Beek en Donk vielen onze doelpunten op het juiste moment en miste Sparta’25 ook nog een strafschop bij de stand van 0-1.

De vorige wedstrijd tegen HVCH was een van de minste wedstrijden van dit seizoen, ‘’ we lieten het allemaal maar gebeuren’’.

Zondag hebben we de kans om dit weer recht te zetten. En ik ben er ook van overtuigd dat we dit gaan doen!!

Met de steun van onze vaste supporters gaan we er tegen aan om de 3 punten in Horst te houden, en tegelijkertijd een gevoelige tik uit te delen aan een van onze concurrenten.

Tot zondag,

Sjors Witt

Selecties:

Wittenhorst 1 - Sparta'25 1 - zondag 6 april, 14.30 uur

Kevin van Asten, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Benji Nunumete, Marc van Rens, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur sportpark.

Schijndel 2 - Wittenhorst 2 - zondag 6 april, 11.00 uur

Tom Aarts, Dennis van Asten, Gert-Jan Buyssen, Giel Craenmehr, Johnny Cuppen, Jordi Geurts, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Joey Joosten, Guido Kauffeld, Kevin Koolhof,  Luc van Osch, Djen Verkoelen, Yannick Vullings, Nicky Zanders.

Vertrek: 09.00 uur sportpark.

Wittenhorst 3 - RKSVO 2 - zondag 6 april, 11.30 uur

Joop Driessen, Mathieu Geurts, Joris Hagens,  Sjors Hagens, Jeroen Hesen, Koos Hoeijmakers,Ruud Janssen,  Rens Keijsers, Jarno Kleeven, Bas Peeters, Rob van Rens, Bram Roefs, Davy Teeuwen, Mick Vollenberg, Bram Wagemans.

Bijeenkomst: 10.30 uur sportpark.