Supporters: we gaan ervoor

24 oktober 2013

Na een competitieloze zondag en een bewogen en emotioneel afscheid van ons aller Mart Wijnands komen we weer tot de orde van de dag en moeten we weer onze volle aandacht geven aan de belangrijke uitwedstrijd zondag tegen SVC 2000 uit Roermond.

Wedstrijden tegen deze vereniging ligt Wittenhorst wel. Er werden in het verleden goede uitslagen geboekt. Dus waarom nu niet. Voor Wittenhorst is er alles aan gelegen om nu eens de volle winst te pakken. Het is nu de tijd om dit te bewerkstelligen. Onze spelers zijn ervan bewust dat met enorme strijdlust en de wil om te winnen het geluk eens aan onze kant gaat vallen.

Onze tegenstander kon zondag de uitgespelde wedstrijd niet omzetten in een overwinning. RVU wist het op 1-1 te houden. De bekerwedstrijd die SVC 2000 donderdagavond speelde thuis tegen Baarlo werd pas in de slotminuut middels een 3-2 beslist. Baarlo kwam na een 2-0 achterstand nog fraai op  2-2.

Supporters we zijn weer met z'n allen in Roermond aan de Jagerstraat 1 aanwezig.

Tot dan en veel succes!