Supporters: zondag kraker tegen SSS’18

14 november 2013

Zondag jl. konden er maar 2 wedstrijden doorgang vinden. Hier was o.a. de wedstrijd SSS’18-Heidebloem bij. De mannen uit Geleen hadden veel moeite om SSS’18 tot opgave te dwingen. Uiteindelijk werd het 0-2, maar met meer precisie had SSS’18 net zo goed een gelijkspel kunnen behalen. Zo zie je maar dat ploegen die in de problemen zitten het benodigde fortuin totaal ontbreekt.

Daarom maakt het deze buurtkraker tot een ongewone wedstrijd. Welke ploeg kan eindelijk eens een overwinning behalen en daarmee enigszins aansluiting kan krijgen.

SSS’18 is zoals gezegd een tegenstander die net als Wittenhorst met hetzelfde euvel kampt. Vorig seizoen in de laatste “kampioens”wedstrijd won SSS’18 na een zinderende partij en moest Wittenhorst hoopvol wachten op het verlossende bericht vanuit Roermond.

Vandaag een geheel andere omstandigheid. Wittenhorst is hopelijk verlost van blessures. Ieder detail speelt mee in deze wedstrijd en laten we hopen dat Wittenhorst nu de juiste richting op doel kan vinden.

Supporters, op naar sportpark Ter Horst.

Veel succes!