Voorbeschouwing Wittenhorst-SSS'18 en selecties

15 november 2013

Door communicatiestoornissen deze week geen voorbeschouwing van een selectiespeler. Toch geven we een zienswijze op de komende belangrijke wedstrijd tegen SSS’18.

Wie vooraf gedacht zou hebben dat de elftallen die zondag in Horst aan de aftrap beginnen na 8-9 wedstrijden onderaan staan werd niet serieus genomen. En toch is het waar.

Wat de oorzaken zijn? Beide elftallen lijken veel overeenkomsten te hebben. Gewoon dat het niet meezit. Wel aardig voetbal, maar geen of weinig rendement.

Wittenhorst zal in eigen huis revanche willen nemen voor de toen in de laatste wedstrijd in 2H vervelende nederlaag. Het was toen angstvallig afwachten wat de concurrentie in Roermond uitspookte. Gelukkig viel toen alles mee.

Van SSS’18 weten we dat het een fysiek sterke ploeg is met veel snelheid. Alleen het scorend vermogen laat hun duidelijk in de steek net zoals Wittenhorst. De onverdiende nederlaag afgelopen zondag tegen het sterke Heidebloem viel de ploeg uit Overloon rauw op het lijf.

Wittenhorst zal dus moeten oppassen voor hun aanvallende speelwijze en geduld moeten betrachten. SSS’18 beschikt over enkele behendige spelers. Thuis zal met behulp van de eigen supportersschare orde op zaken gesteld dienen te worden. Dat zal niet makkelijk zijn. Strijd leveren is geen vervelende opdracht. Dan zal een positief resultaat niet onoverkomelijk zijn.

Veel succes!

Piet Nabben

Selecties

Wittenhorst 1 - SSS'18 1 - zondag 17 november 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Tom van Bergen, Lars Blenckers, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Kevin de Mulder, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur kantine.

Wittenhorst 2  - Blauw Geel'38 3 - zondag 17 november 11.30 uur

Spelers:

Willem v.d. Aarssen, Tom Aarts, Gerd-Jan Buyssen, Johnny Cuppen, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Joey Joosten, Rob Joosten, Guido Kauffeld, Kevin Koolhof, Marc van Rens, Yannick Vullings, Nick Zanders, Rob Zanders.

Bijeenkomst: 10.15 uur kantine.

Maarheeze 2 - Wittenhorst 3 - zondag 17 november 11.30 uur

Spelers:

Joop Driessen, Mathieu Geurts, Joris Hagens, Ruud Janssen, Koos Hoeijmakers, Jarno Kleeven, Luuk van Osch, Bas Peeters, Gijs Peeters, Ivo Scheres, Davy Teeuwen, Djen Verkoelen, Mick Vollenberg, Bram Wagemans en 2 A-spelers.

Vertrek: 09.45 uur kantine.