SV Meerssen troeft Wittenhorst na rust af

13 oktober 2013

Het kunstgrasveld bood Wittenhorst weer de helpende hand en kon de wedstrijd tegen SV Meerssen doorgang vinden. Het had er alle schijn van dat Wittenhorst deze middag met veel inzet de strijd aanging. Het speelde een behoorlijke partij, gehaaste schot van Gijs Hagens ging voorlangs. Ook Meerssen kreeg een behoorlijke kans, zodat de ruststand met een brilstand aanbrak.

Na de pauze echter was het SV Meerssen dat met een geweldig offensief Wittenhorst te lijf ging. Balverlies leidde dan ook de 0-1 achterstand in. Toen in de 66e. min. SV Meerssen een penalty kreeg - Nunumete legde een speler neer en ontving tevens de rode kaart - kon de aanvoerder de 0-2 aan laten tekenen. De wedstrijd was gespeeld en Wittenhorst moest toezien dat in de blessuretijd door een eigen doelpunt de eindstand werd bepaald op 0-3.

Een nederlaag dat in de tweede helft tot stand kwam. Het had geen weerwoord tegen de snelle combinaties en agressie van de tegenstander.

Wittenhorst 2 kon een makkelijke 5-1 zege behalen op Erp 2. Een duidelijk herstel van de nederlaag een week eerder.