Voorbeschouwing Wittenhorst-SV Meerssen en selecties voor komend weekend

12 oktober 2013

Aanstaande zondag 13 oktober 2013 staat de lastige thuiswedstrijd tegen SV Meerssen op het programma.
Afgelopen zondag bleek DESO uiteindelijk toch een maatje te groot. Op basis van de 1ste helft hebben we deze wedstrijd terecht verloren.
We lieten DESO té veel voetballen op eigen helft, met twee tegengoals als gevolg.
De 2e helft echter bood perspectief voor de komende tijd. Met vlagen werd er beter gevoetbald en werd DESO meer en meer teruggedrongen op eigen veld.

Zondag bezoekt het sterke SV Meerssen ons sportpark, een tegenstander die we goed kennen van vorig jaar.
Thuis werd destijds kansloos verloren, terwijl we in Meerssen een puike prestatie hebben neergezet en met prima spel terecht de punten mee naar Horst hebben genomen.
Aan ons de taak om, samen met hopelijk wederom veel supporters, zondag een goed resultaat neer te zetten.

Supporters, op naar sportpark Ter Horst, zondag 14.30 uur.

Will Spreeuwenberg

Selecties

Wittenhorst 1 - SV Meerssen - zondag 13 oktober 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Tom van Bergen, Lars Blenckers, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Kevin de Mulder, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur.

Wittenhorst 2 - Erp 2 - zondag 13 oktober 11.30 uur

Spelers:

Willem v.d. Aarssen, Tom Aarts, Dennis van Asten, Gerd Jan Buyssen, Johnny Cuppen, Jordi Geurts, Roy van Hoenselaar, Jordi Janssen, Joey Joosten, Rob Joosten, Kevin Koolhof, Luc van Osch, Marc van Rens, Yannick Vullings, Nick Zanders.

Bijeenkomst:  10.30 uur.

Leunen 2 - Wittenhorst 3 - zondag 13 oktober 11.30 uur

Spelers:

Joop Driessen, Mathie Geurts, Joris Hagens, Juul van Horen, Ruud Janssen, Guido Kauffeld, Rens Keijsers, Koos Hoeijmakers, Jarno Kleeven, Bas Peeters, Ivo Scheres, Davy Teeuwen, Djen Verkoelen, Mick Vollenberg en 1 A-speler.

Vertrek 10.15 uur sportpark.