Sven van Ooijen (JO19-1) maakt debuut in Wittenhorst 1!

30 april 2018

Het laatste weekend van april 2018 zal jeugdspeler Sven van Ooijen lang bijblijven. Afgelopen zaterdag won hij met de JO19-1 de topper tegen Sportclub Irene met 4-0. De dag erna mocht hij, mede wegens blessures in de Horster defensie, als bankzitter mee voor de uitwedstrijd naar RKSV Bekkerveld. Tot zijn verrassing mocht hij een kwartier voor tijd zijn debuut maken in Wittenhorst 1.

De ploeg van Richard Kleuskens beleefde een lastige middag. Na een 3-1 ruststand maakte Lars Vincken na een uur de 4-1. Een kwartier voor tijd kwam Sven in de ploeg voor Kevin van Asten. In de slotminuten liep Bekkerveld nog uit naar 5-1.

De verdediger reageerde verheugd op zijn debuut. "Ik vond het al een enorme eer om met Wittenhorst 1 mee op pad te gaan. Om dan ook nog eens in te vallen was natuurlijk super mooi. Ik voel me ook trots om voor Wittenhorst 1 te spelen. Als jeugdspeler is het natuurlijk mooi om op zondag het eerste elftal te vertegenwoordigen", aldus een trotse Sven.