Uitnodiging Bekerfinale Wittenhorst-Gemert

29 april 2018

Beste leden,

Afgelopen donderdag (26 april) heeft ons eerste elftal een historische prestatie neergezet. Door winst op Bekkerveld staat Wittenhorst voor het eerst in de geschiedenis in de Bekerfinale.

Deze finale wordt gespeeld op 10 mei (Hemelvaartsdag) om 14.30 uur in Deurne. De tegenstander is hoofdklasser Gemert.

Laat Deurne oranje kleuren!
Omdat we ons eerste elftal volop willen ondersteunen tijdens deze finale roepen wij iedereen op om met ons af te reizen naar Deurne. Maak spandoeken, neem oranje vlaggen, toeters, trommels en andere spullen mee! Ben creatief en laat ons samen de tribunes in Deurne oranje kleuren!

Ga met de bus mee
Iedereen is uiteraard vrij om zelf naar Deurne te reizen, maar je kunt ook mee met de supportersbus. Wil je mee met de bus, reserveer dan zo spoedig mogelijk je stoel door Mart Thijssen een mail te sturen (mwl.thijssen@gmail.com)of tel:06-15484033. Het aantal stoelen is beperkt. Op = op. Kosten zijn €7,50 per persoon.

De bus vertrekt, samen met iedereen die zelf mee wil reizen om 13.00 uur vanaf het centrum van Horst (bij gemeentehuis) naar Deurne. Na de wedstrijd gaan we (ongeacht de uitslag) terug naar het dorp om het geweldige bekertoernooi samen af te sluiten.

We hopen op jullie bijdrage te mogen rekenen om deze uitzonderlijke wedstrijd samen te beleven!

Bestuur RKsv Wittenhorst