Voorbeschouwing Chevremont-Wittenhorst donderdag

1 mei 2018

Beste sportvrienden,

De laatste wedstrijden zijn de resultaten (in de competitie) niet wat we gehoopt hadden. Het drukke programma eist zijn tol. Hierdoor zijn we gezakt naar plek 4. Het bereiken van de nacompetitie wordt hierdoor erg lastig. Al hebben we met de bekerfinale een fantastisch toetje natuurlijk.

Komende donderdag spelen we alweer en wel tegen Chevremont. Die nog volop in de race voor de titel is. We zullen als team kijken waar we onze peilen op moeten richten. Maar zullen natuurlijk elke wedstrijd voor een goed resultaat gaan.

Groetjes, Sjors Witt

Selectie:

Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 17. Denny Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen.

Vertrek bus 17.30 uur.