Topwedstrijden op het programma voor de selectieteams!

2 april 2018

Er staat een belangrijke wedstrijd op de rol voor de mannen van Wittenhorst JO19-1. De ploeg van Marcel Rooijmans en William Lensen gaat als nummer vier op bezoek bij nummer drie Volharding JO19-1 uit Vierlingsbeek. Beide ploegen hebben evenveel verliespunten; de oranjehemden speelden één wedstrijd minder. De ploeg van aanvoerder Luc van Kuijck zal revanche willen nemen voor de thuisnederlaag eerder dit seizoen: op 30 september werd er met 1-3 verloren van de concurrent. Om de strijd om promotie vast te houden, zal deze wedstrijd gewonnen moeten worden. Succes!

Ook voor Wittenhorst JO15-1 staat er een pittig uitduel op het programma. Om 13.00 uur zal er in Maastricht worden afgetrapt tegen Scharn JO15-1. De ploeg uit Zuid-Limburg draait goed mee in de Derde Divisie: met een vierde plek en slechts twee punten minder dan de ploeg van Richard Kleuskens doet men het harstikke goed. De eerdere ontmoeting in september 2017 eindigde op Sportpark Ter Horst in een 2-1 thuiszege voor de Horstenaren. Een zege is nodig om de strijd om plek twee met Volharding levendig te houden. Succes!

In de Hoofdklasse A competitie gaat Wittenhorst JO14-1 het opnemen tegen najaarskampioen FC Engelen JO14-1. De Brabantse ploeg onder leiding van oud-profvoetballer Anthony Lurling is de voorjaarscompetitie begonnen met drie zeges, waar de Horster ploeg van trainer Peter Rijs afgelopen zaterdag haar eerste nederlaag leed tegen koploper JVC Cuijk. Beide ploegen hopen een tweede hoofdstuk toe te voegen aan hun memorabele ontmoeting van december 2017: in Den Bosch werd toen met 0-0 gelijkgespeeld. Het was een wedstrijd waar het aan niets ontbrak, behalve doelpunten. Een zware, maar uitdagende test voor de ploeg van aanvoerder Tom Driessen om in de top van de Hoofdklasse te blijven. Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 10.00 uur!

De topper van dit weekend komt op naam van Wittenhorst JO13-1, dat het op Sportpark Ter Horst gaat opnemen tegen koploper VVV-Venlo JO12-1. De ploeg van trainers Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres haalde dertien punten uit de laatste vijf wedstrijden en heeft inmiddels een voorsprong van vier punten op nummer drie Brandevoort, waar de Horster ploeg zelfs nog één wedstrijd tegoed heeft. De achterstand op koploper VVV-Venlo JO12-1 bedraagt acht punten, waar de Venlonaren één wedstrijd meer speelden. De ploeg van trainer Rick Houben leed haar enige nederlaag van dit seizoen tegen onze JO13-1: in september wonnen de Horstenaren met 1-3 in Venlo. Het belooft in ieder geval een topwedstrijd te worden. Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 10.30 uur!

Voor de dames en heren van Wittenhorst JO12-1 staan twee wedstrijden in vier dagen op de rol. Aanstaande woensdag wacht de uitwedstrijd bij SV Venray JO12-1, de ploeg die men dit seizoen al tweemaal eerder trof. In de beker werd het 4-4, in de competitie 1-1. Alle facetten zijn dus aanwezig voor opnieuw een spannende wedstrijd. Aankomende zaterdag wacht de uitwedstrijd bij HVCH JO12-1, hekkensluiter in de Eerste Klasse. De ploeg van trainer Jan Beijers heeft met één overwinning uit drie wedstrijden drie punten meer en staat op een negende plek. Succes deze week!