Tweede plek voor de JO11-1, JO13-1 en JO14-1 op de Youth Cup

3 juni 2018

Zowel Wittenhorst JO11-1, JO13-1 als Wittenhorst JO14-1 hebben een fantastische Youth Cup afgesloten met een knappe tweede plaats.

De mannen van de JO11-1 hebben zich in Venray van hun beste kant laten zien. Na een matige start op de zaterdag begonnen ze steeds meer in het toernooi te groeien. KSK Steenbrugge en VV Noordwijk waren eerst een maatje te groot, maar door veel inzet en goed samenspel konden we een dag later wel meer tegenstand bieden. Dit resulteerde in een verdiend gelijkspel tegen Noordwijk. Verder werden de Belgen verslagen in een bloedstollend duel, waarbij de emoties hoog opliepen. Helaas bleken 2 gelijke spelen en 3 overwinningen uiteindelijk net niet genoeg om de overwinning te behalen. Maar desondanks een mooie 2de plek voor dezeĀ  jonge talenten.

De ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres versloeg taaie tegenstanders als VV Dieren, waarna een nederlaag in de laatste wedstrijd helaas roet in het eten gooide.

Ook Wittenhorst JO14-1 liet de eindzege in de laatste wedstrijd liggen. Na knappe zeges op o.a. Noordwijk en Voorschoten JO15-1, zorgde een gelijkspel in de laatste wedstrijd ervoor dat een tweede plek het eindstation werd.

Alle ploegen mogen terugkijken op een geweldig toernooi waarbij er mooie resultaten zijn geboekt. Chapeau!