Verslag selectieteams zaterdag 14 april 2018

14 april 2018

Wittenhorst JO19-1 heeft een korte zaterdag achter de rug. Na zeven minuten werd de wedstrijd tegen RKVVL Polaris gestaakt wegens een ernstige blessure aan de kant van de Maastrichtenaren. De ploeg van Marcel Rooijmans en William Lensen stond op dat moment met 1-0 voor door een treffer van Luc van Kuijck. De wedstrijd zal binnenkort worden afgemaakt.

Wittenhorst JO17-1 beleefde een kansloze middag op bezoek bij koploper Blauw Geel Jumbo. In Veghel werd met maar liefst 9-2 verloren. Het gemis van enkele vaste krachten brak de ploeg van Kevin van den Berg en Stan Theeuwen op. Ondanks deze nederlaag blijven de Horstenaren keurig zesde in de Vierde Divisie.

Wittenhorst JO15-1 beleefde een prima zaterdagmiddag door met 5-3 te winnen van NWC uit Asten. De ploeg van Richard Kleuskens, Peter Cristiaens en Paul Ernst speelde een puike pot en kwam onnodig in de problemen. Michel Hegger scoorde driemaal, waar Koen Jenniskens en Sonny v.d. Heijden ook scoorden.

Wittenhorst JO14-1 heeft zijn derde zege geboekt in vijf wedstrijden in de Hoofdklasse A. Op bezoek bij ODC JO14-1 werd een zakelijke 0-1 overwinning geboekt. Na een terechte 0-0 ruststand zorgde buitenspeler Willem Versteegen voor de verdiende 0-1 voorsprong. Waar spits Omar Katolo verzuimde om de voorsprong te vergroten, was r.k.v.v. ODC niet in staat om de gelijkmaker de forceren.

Wittenhorst JO13-1 kwam op bezoek bij Scharn JO13-1 niet verder dan een 2-2 gelijkspel. De ploeg van Willem-Jan van Rens blijft ondanks dit puntenverlies uitzicht houden op de tweede plek. VVV-Venlo lijkt niet meer in te halen.

Wittenhorst JO12-1 boekte een mooie 6-3 zege op Wilhelmina Boys JO12-1. De ploeg van trainer Jan Beijers stond bij rust met 5-1 voor. Na rust kreeg de tegenstander de geest en werd het 5-3. Aan alle onzekerheid werd een einde gemaakt door de beslissende 6-3 te maken. Door deze zege melden de dames en heren zich in de middenmoot van de Eerste Klasse.