Voorbeschouwing kraker Wittenhorst-Geldrop zondag 28 januari

26 januari 2018

Beste sportvrienden,

Na enkele oefenwedstrijden mogen we dan a.s. zondag eindelijk weer het competitieprogramma in de 1ste klasse D hervatten. De eerste thuiswedstrijd van de ‘Rückrunde’ is meteen een geweldig affiche, want koploper Geldrop komt ons mooie sportpark Ter Horst bezoeken.

Het jaar start dus meteen met een kraker van jewelste. Voor ons als team meteen een mooie graadmeter. Het wordt overigens de eerste keer dat we Geldrop dit seizoen treffen, echter kennen we de ploeg natuurlijk nog grotendeels van afgelopen seizoen.

Wat weten we van deze ploeg? Het is een lastig te bespelen elftal met enkele ervaren spelers gecombineerd met jeugdig talent. Daarnaast heeft men dit seizoen met Yannick Derix in het doel een betrouwbare sluitpost. In de voorhoede kampt men met enkele blessures, zo zijn de spitsen Mark Janssen en Rik Doezé door blessures al langere tijd uit de roulatie. Daarentegen keerde voormalig aanvaller Tugberk Yildirim in de winterstop terug op het nest (voormalig speler Gestel, UNA). Het is overigens de vraag of hij al bij de selectie zit. Het moge duidelijk zijn dat Geldrop er alles aan gelegen is om dit jaar kampioen te worden en weer terug te keren naar de hoofdklasse.

Wij zijn als elftal klaar voor de competitie en erg gretig. Ook voor ons geldt dat we graag met dit elftal willen promoveren naar de hoofdklasse. Ons is er dus veel aan gelegen om zondag goed te starten en er een boeiende 2e helft van de competitie van te maken.

Supporters, kom a.s. zondag allemaal naar Sportpark Ter Horst en ondersteun onze ploeg. Samen gaan we alles er aan doen om een goed resultaat neer te zetten. We hopen jullie dan ook in groten getale te mogen begroeten op ons sportpark! Gassssssssssss erop!

Met sportieve groet,

Will Spreeuwenberg

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Dennie Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 13.15 uur.