Voorbeschouwing selectieteams zaterdag 11 november 2017

8 november 2017

Het Wittenhorst JO19-1 van trainers Marcel Rooijmans en William Lensen kan a.s. zaterdag genieten van een vrije dag. Hun competitiewedstrijd tegen SV Meerssen/RVU wordt pas woensdag 15 november om 19.45 u. gespeeld. Om toch alvast een beetje voor te bereiden op deze wedstrijd, mag gezegd worden dat deze clash in het zuiden een gevalletje ‘aanhaken of voorlopig afhaken’ wordt. Meerssen staat namelijk derde met één punt meer. Om de aansluiting met Laar en Volharding niet kwijt te raken, zal er volgende week dus gewonnen moeten worden. Mannen, succes met de voorbereiding!

Na de eclatante zege op Brabantia, wacht het Wittenhorst JO17-1 van Kevin van den Berg en Stan Theeuwen een vrij weekend. Zaterdag 18 november wacht er opnieuw een uitwedstrijd. Ditmaal gaat de equipe op bezoek bij HVCH JO17-1 uit Heesch. Deze ploeg staat na zes gespeelde wedstrijden op een tiende plek met 4 punten en een doelsaldo van -7. Deze wedstrijd, met de inhaalwedstrijd tegen Topsport CTO in het achterhoofd, biedt een uitgelezen kans om de aansluiting met de top van de vierde divisie te vinden. Veel succes met de lange voorbereiding!

Het was al bekend dat het belangrijke weken zouden gaan worden voor Wittenhorst JO15-1. Met wedstrijden tegen achtereenvolgens Volharding (3e), Weltania/Bekkerveld (2e) en FC Eindhoven (1e) werd duidelijk dat het een must was om te winnen om bovenin mee te blijven doen. De eerste horde is genomen nadat Volharding werd verslagen (1-0). Aankomende zaterdag gaat de ploeg van Richard Kleuskens en Peter Christiaens op bezoek bij de nummer 3, Weltania/Bekkerveld. Deze ploeg verloor vorige week de topper tegen FC Eindhoven met 6-1, waardoor Wittenhorst zich tussen beide ploegen heeft weten te nestelen. De ploeg die a.s. zaterdag wint, houdt FC Eindhoven in het vizier. Met de clash van volgende week in het achterhoofd, zijn de drie punten heel belangrijk. Veel succes mannen!

Na het gelijkspel thuis tegen Venray JO14-1, wacht het Wittenhorst JO14-1 van Peter Rijs opnieuw een thuiswedstrijd en ditmaal tegen hekkensluiter UDI ‘19/CSU. De ploeg uit Uden wist nog niet te winnen en heeft tot dusver één punt behaald na zes wedstrijden. De Horstenaren weten dat ze dit seizoen al onnodig punten hebben laten liggen en zullen zich dus niet willen laten verrassen. Scherpte en concentratie zullen dus nodig zijn om deze tegenstander te verslaan en de top drie in het oog te houden. Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 12.00 u.!

Koploper in de derde divisie, Wittenhorst JO13-1, wacht een thuiswedstrijd tegen Weltania/Bekkerveld JO13-1. De tegenstander wist dit seizoen nog niet te winnen en vindt zich met twee punten uit zes wedstrijden terug op de laatste plek op de ranglijst. De ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres kan haar zevende opeenvolgende zege boeken en zo VVV-Venlo op afstand houden. Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 10.30 u.!

Wittenhorst JO12-1 moet al vroeg de auto in, aangezien er in Uden tegen UDI ‘19/CSU al om 10.15 u. zal worden afgetrapt. De ploeg van Jan Beijers maakt iedere week progressie en hoopt op bezoek bij de nummer vijf van de ranglijst een resultaat te boeken. Alhoewel het niet makkelijk zal worden tegen een ploeg die al 18 treffers heeft gemaakt en er slechts 8 incasseerde, de progressie die wordt gemaakt zal een keer worden beloond. Veel succes dames en heren!