Voorbeschouwing selectieteams zaterdag 28 oktober 2017

25 oktober 2017

Wittenhorst JO19-1 kan zich na de bekeruitschakeling volledig richten op het neerzetten van een reeks in de Hoofdklasse. Na vier wedstrijden staat de ploeg van Marcel Rooijmans op een negende plek en het moge duidelijk zijn dat de ambities hoger rijken. Deze ambitie moet getoond worden tegen een ploeg die nog geen punten heeft: IVO JO19-1. De ploeg uit Velden kreeg reeds in vier wedstrijden veertien doelpunten tegen. De Veldenaren zullen uit zijn op revanche: Op 2 september jl. won Wittenhorst de onderlinge confrontatie in de beker met 4-0. Veel succes mannen!

Wittenhorst JO17-1 speelt vanavond tegen 3e divisionist Venlosche Boys een bekerwedstrijd om de volgende ronde van het bekertoernooi te bereiken. De Venlonaren staan puntloos onderaan in de derde divisie en de ploeg van Kevin van den Berg staat 8e in de vierde divisie. Het wordt hoe dan ook een spannend duel in Venlo. A.s. zaterdag gaan de Horstenaren in een thuisduel om 15.15 u. aantreden tegen Rkvv Emplina JO17-1 uit Den Bosch. De Brabanders zullen met vertrouwen afreizen naar Horst, daar zij met acht punten uit vier duels nog ongeslagen zijn. Willen de Horster mannen meedoen in de bovenste regionen, zal er zaterdag gewonnen moeten worden. Succes deze week mannen!

Het Wittenhorst JO15-1 van Richard Kleuskens en Peter Christiaens is bezig aan een goede reeks: de laatste drie competitiewedstrijden werden allemaal gewonnen (doelsaldo: 18-3). Door deze reeks vinden de mannen zich terug op een derde plek in de derde divisie. Aankomende zaterdag gaan de Horstenaren op bezoek bij Brabantia uit Eindhoven. De Brabanders vinden zich met drie punten uit vier wedstrijden terug in de onderste regionen van de ranglijst. Zaak voor de oranjehemden om de aansluiting met de top-2 te behouden. Succes mannen!

Na een vrij weekend mogen de mannen van Wittenhorst JO14-1 a.s. zaterdag het veld weer betreden en wel in een uitduel bij V.V. Gemert JO14-1. De Brabanders bevinden zich met vier punten uit vier wedstrijden in de onderste regionen van de Hoofdklasse 1. De ploeg van Peter Rijs staat met drie punten meer op een vier de plek: de verschillen zijn dus klein! Taak voor de Horster mannen om de aansluiting met UNA en FC Engelen te behouden en de derde zege in vijf wedstrijden te boeken. Succes mannen!

Trotse koploper in de derde divisie D, Wittenhorst JO13-1, gaat a.s. zaterdag om 11.30 u. in een thuisduel aantreden tegen Bruheze JO13-1. De Helmondenaren staan na vier wedstrijden op een tiende plek met één overwinning en drie nederlagen. De ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres heeft na vier wedstrijden reeds veertien keer gescoord en incasseerde slechts twee tegendoelpunten. Taak voor de getalenteerde ploeg om de reeks door te zetten en de voorsprong op o.a. VVV-Venlo te behouden. Succes mannen!

Wittenhorst JO12-1 behaalde onlangs haar eerste punt en kan hier ontzettend trots op zijn. De dames en heren maken stappen en dat is een mooie ontwikkeling. A.s. zaterdag gaan zij in een thuisduel om 10.30 u. aantreden tegen SV TOP Oss JO12-1. De Ossenaren zijn ongeslagen en vinden zich met ‘’10 uit 4’’ terug op een keurige derde plek. Het zal een flinke kluif worden, maar het staat vast dat de ploeg van Jan Beijers weer een leerzame wedstrijd te wachten staat. Succes!