Voorbeschouwing SV Deurne-Wittenhorst zondag 29 oktober

26 oktober 2017

Beste sportvrienden,

Helaas zijn we na onze goede start, 9 punten uit 3 wedstrijden, in een mindere fase terechtgekomen. Als we naar de wedstrijd van afgelopen zondag tegen Spcl. Susteren kijken, was deze ook zo samen te vatten. Ik denk dat we in het eerste half uur de betere ploeg waren. We hadden voldoende mogelijkheden om de score te openen. Dit deden we echter niet. Na de tegengoal kregen we geen grip meer op de wedstrijd. Strijdlust was er wel, maar we maakten vaak de verkeerde keuzes waardoor we amper kansen meer gecreëerd hebben.

Na de eerste nederlaag van het seizoen afgelopen zondag en het gelijkspel die week ervoor tegen Venlosche Boys, is het tijd om de rug te rechten en volop te gaan voor de drie punten aanstaande zondag. Die moeten we gaan halen in Deurne, bij de plaatselijke voetbalclub SV Deurne.

SV Deurne kan zichzelf na een klinkende 3-0 overwinning tegen VV Schaesberg terugvinden op de 7e plaats in de 1e klasse D. Met twee overwinningen, één gelijkspel en twee nederlagen, hebben ze tot nu toe 7 punten verzameld in de eerste vijf wedstrijden. Hiermee staan ze drie punten achter ons op de ranglijst.

Zoals gezegd, aan ons de taak om draad weer op te pakken en aanstaande zondag de drie punten binnen te halen in Deurne. Dit zou ervoor zorgen dat we de aansluiting bij de bovenste plekken blijven behouden.

Hierbij kunnen we de hulp van onze supporters goed gebruiken!

Hopelijk zien we jullie zondag op Sportpak De Kranenmortel!

Groet,

Marco Daniëls

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Dennie Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 12.30 uur.