Voorbeschouwing Venlosche Boys-Wittenhorst zondag 15 oktober

12 oktober 2017

Beste sportvrienden,

9 punten uit 3 wedstrijden, een betere start van de competitie hadden we niet kunnen wensen!

Na overwinningen tegen Wilhelmina '08 en SV Venray behaalden we afgelopen zondag wederom een 2-1 overwinning tegen het altijd lastige Bekkerveld.

Het was een moeilijke wedstrijd waarin we met veel strijd en beleving de overwinning over de streep konden trekken. Voetballend kon het stukken beter, maar doordat iedereen verdedigend prima werk leverden konden we ook deze wedstrijd winnend afsluiten.

Aanstaande zondag spelen we de uitwedstrijd tegen de Venlosche Boys. Deze promovendus behaalde afgelopen zondag de 1ste overwinning van het seizoen en zal dus met vertrouwen uitkijken naar de wedstrijd tegen ons.

Als wij zondag veel strijd en een goede organisatie kunnen koppelen aan beter veldspel, dan weet ik zeker dat de 3 punten ook zondag voor Wittenhorst zijn.

Tot zondag op ‘’de Alde Wielerbaan’’!!

Met sportieve groet,

Daan Hendriks

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Dennie Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 12.45 uur.