Voorbeschouwing selectieteams zaterdag 14 oktober 2017

13 oktober 2017

Wittenhorst JO19-1 kon afgelopen zaterdag gelukkig haar eerste overwinning boeken. Met vier punten uit drie wedstrijden vindt de ploeg van Marcel Rooijmans zich terug in de middenmoot. Nu is het de taak om door te pakken. Dit zal moeten gebeuren in een thuiswedstrijd tegen Sportclub Irene JO19-1. De ploeg uit Tegelen heeft na twee competitiewedstrijden één overwinning en één nederlaag achter haar naam staan. In andere leeftijdscategorieën leveren de wedstrijden tussen Wittenhorst en Irene altijd spektakel en strijd op; het belooft dus ook a.s. zaterdag een spannende wedstrijd te worden. Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 14.30 uur!

Nu de mannen van Wittenhorst JO17-1 hun eerste drie punten in de vierde divisie binnen hebben, wacht hen aankomende zaterdag een uitwedstrijd bij RKVVO uit Veldhoven. De Brabanders hebben net als de Horstenaren drie punten, alleen hebben zij inmiddels twee nederlagen moeten incasseren. De ploeg van Kevin van den Berg liet afgelopen zaterdag een gezonde dosis strijdlust zien en blonk vooral uit in het collectieve druk zetten. Wanneer op deze voet wordt doorgegaan, zullen er vast nog veel overwinningen volgen. Mannen, veel succes!

Na de monsterzege op Rood Wit (10-0) wacht voor de mannen van Wittenhorst JO15-1 een nieuwe uitdaging en wel tegen medekoploper Mierlo Hout. De Brabanders maken indruk: alle drie de wedstrijden werden gewonnen zonder ook maar één tegendoelpunt te incasseren. Achtereenvolgens Rood Wit (2-0), Schijndel/De Wit (3-0) en Brabantia (2-0) werden verslagen. De taak voor de ploeg van Richard Kleuskens en Peter Christiaens om met aanvallend voetbal de sluwe verdediging van de tegenstander pijn te doen. Interessant om te zien hoe de mannen zich gaan meten met de top van de competitie; het wordt een hele uitdaging! Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 12.45 uur.

Na de overtuigende overwinning op Unitas ’59, stappen de mannen van Wittenhorst JO14-1 de auto in naar Den Bosch. Om 12.45 u. wordt er afgetrapt tegen Emplina JO14-1, hekkensluiter in de competitie. Dat de Brabanders onderaan staan kan een vertekenend beeld geven, daar zij verloren van o.a. topploegen als UNA en FC Engelen. De Horstenaren zullen dus hun uiterste best moeten doen om de derde overwinning in vier wedstrijden te boeken. Veel succes!

Trotse koploper in de 3e divisie, Wittenhorst JO13-1, gaat het in Valkenswaard opnemen tegen de plaatselijke SV. De Brabanders hebben uit de eerste drie wedstrijden drie punten behaald en vinden zich hierdoor terug in de onderste regionen van de competitie. Door het puntverlies van de concurrentie hebben de mannen van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres na drie wedstrijden al een gat van drie punten geslagen naar o.a. VVV-Venlo. Veel succes in Brabant jongens!

Het Wittenhorst JO12-1 van Jan Beijers gaat in een thuiswedstrijd tegen Emplina op jacht naar haar eerste drie punten van de competitie. De dames en heren leren iedere week bij en volgens de trainer wordt er ook iedere week progressie geboekt. In de komende maanden zullen de resultaten steeds beter worden. Aangezien Emplina uit drie wedstrijden slechts één punt haalde, is de kans aanwezig dat de eerste punten zullen worden geboekt. Komt dat zien op Sportpark Ter Horst om 10.30 u.