Voorbeschouwing Wittenhorst 1 - Nuenen

30 augustus 2023

De eerste thuiswedstrijd in de nieuwe 4e Divisie staat voor komende zondag op het programma. Onze supporters zullen met grote getalen aanwezig zijn. Zeker nadat het openingstreffen tegen SC Kruisland met een goed gevoel in een 4-4 werd afgesloten. Beide teams maakten er een aanvallende en daardoor spectaculaire wedstrijd van.

Zondag tegen Nuenen zal het een geheel andere wedstrijd gaan worden. Het 0-0 gelijkspel van Nuenen betekent een meer behoudende wedstrijd. We zijn benieuwd hoe onze trainer Sjoerd v.d. Coelen het strijdplan zal uitvoeren. Onze tegenstander zal met hun routine een streepje voor hebben gezien hun lange verblijf in de voorgaande Hoofdklasse. De oranjemannen zullen met hun snelheid en gedrevenheid de Brabanders het leven zuur gaan maken en daarom verwachten we weer een boeiende wedstrijd.

Spelers van de week voor deze wedstrijd: Tuur van den Bekerom en Faas Classens spelend in JO10-2.

Op naar ons sportpark Ter Horst voor deze historische thuiswedstrijd van Wittenhorst 1. Aanvang 14.30 uur.