Sparen én Steunen: Doe mee voor Wittenhorst!

31 augustus 2023

Onze voetbalvereniging staat synoniem voor gemeenschap, samenwerking en verbinding. En nu hebben we weer een geweldige kans om onze club hiermee te helpen. Vanaf zondag 27 augustus tot zaterdag 4 november heeft iedereen de kans om Wittenhorst een financieel steuntje in de rug te geven, gewoon door de dagelijkse boodschappen te doen bij de PLUS!

Bij elke besteding van 10 euro bij PLUS Lucassen in Horst ontvang je een groen spaarmuntje. Maar wat doe je met dit muntje? Heel simpel! Zoek in de winkel naar de buis met de naam 'Wittenhorst' en stop je muntje erin. Het lijkt misschien een klein gebaar, maar samen kunnen deze muntjes een groot verschil maken voor onze club. En doe je vaker boodschappen bij de PLUS, denk dan ook aan andere lokale clubs en verenigingen. Zoals bijvoorbeeld onze buren bij HTC, Jong Nederland, Handbalclub Wittenhorst,  KinderVakantieWerk of een van de vele andere mooie clubs en verenigingen.

Het is dus niet alleen een kans om onze club financieel te ondersteunen, maar ook een prachtige manier om de band tussen de leden, supporters en de lokale gemeenschap te versterken. Deel dit bericht met je vrienden, familie en kennissen. Laat iedereen zien hoeveel Wittenhorst voor ons betekent. Laten we samenwerken, sparen en onze club gezond en sterk houden. Doe mee, spaar voor Wittenhorst en maak het verschil! 💪⚽