Voorbeschouwing Wittenhorst - Deurne

30 september 2020

De wedstrijd is afgelast!

Wat een absurd bericht dat er geen publiek bij de amateurs mag komen. Deze toch wel logische verordening is voor de supporters hard aangekomen. Nog nooit in het bestaan van het amateurvoetbal is dit het geval.

Er mag gelukkig toch gevoetbald worden. We hopen maar dat dit zo bij 3 weken blijft.

In ieder geval: Wittenhorst ontvangt Deurne. De uitslagen van de laatste wedstrijden zijn voor Wittenhorst tegen de Brabanders positief. De laatste thuiswedstrijd dateert al weer van 21 oktober 2019. Toen won Wittenhorst met 4-1 door doelpunten van Michiel Hanssen (2x), Marco Daniëls en Rob Zanders.

Afgelopen zondag wonnen beide teams (voor Deurne was dit de openingswedstrijd). Wittenhorst boekte in Susteren een keurige en zeer verdiende 4-2 overwinning. De tweede wedstrijd met veel doelpunten.

We zijn benieuwd of de scherpte komende zondag weer aanwezig is. De supporters kunnen weliswaar de spelers geen steuntje in de rug geven, maar de ploeg kan wel zorgen dat er na afloop vreugde bij deze groep is.

Veel succes!