Voorbeschouwing Wittenhorst-Geldrop en selectie

27 september 2014

Beste voetbalvrienden,

Na twee uitwedstrijden op rij in het zuiden van Limburg wacht aanstaande zondag de 4e competitiewedstrijd van dit seizoen. In Horst is Geldrop de tegenstander.

Vorig weekend reisden we af richting Rothem-Meerssen voor het treffen met RVU 1. Een stugge tegenstander, zo bleek ook uit de resultaten van vorig seizoen (tweemaal 0-0). Ditmaal keken we bij rust tegen een 1-0 achterstand aan na een makkelijke toegekende strafschop. In de tweede helft trok een ontketend Wittenhorst de wedstrijd naar zich toe. Binnen een tijdsbestek van 20 minuten was de tussenstand omgebogen van 1-0 naar 1-3. Uiteindelijk leverde het bezoek aan RVU een knappe driepunter op: 1-4.

Met 7 punten uit de eerste drie wedstrijden is de start van het seizoen bemoedigend te noemen. Als koploper wacht zondag dus het treffen met het Brabantse Geldrop. Een relatief onbekende tegenstander gezien het feit dat er in competitieverband recent geen onderlinge wedstrijden gespeeld zijn. Geldrop leed tot dusver een tweetal nederlagen tegen hoogvliegers Bekkerveld en Venray, maar wist op bezoek bij Meerssen de volle buit mee te nemen. Een niet te onderschatten tegenstander dus.

Om de koppositie zo lang mogelijk vast te houden, hopen we ook komende zondag veel bezoekers te mogen verwelkomen op Sportpark Ter Horst. Jullie support kan er mede voor zorgen dat we de goede competitiestart een mooi vervolg gaan geven. Tot zondag!

Met sportieve groet,
Willem Heijnen

Selectie

Wittenhorst-Geldrop - zondag 28 sept. - 14.30 uur

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Marc van Rens, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders, Willem Derks.

Bijeenkomst 13.15 uur