Voorbeschouwing Wittenhorst-OJC Rosmalen

8 augustus 2024

Komende zaterdag om 11.00 uur speelt Wittenhorst de volgende oefenwedstrijd. Om 11.00 uur wordt er op ons eigen sportpark afgetrapt tegen de Brabantse 3e divisionist OJC Rosmalen.

In 1910 werd de eerste Rosmalense voetbalclub O.D.I. (Ontspanning Door Inspanning) opgericht. In 1918 volgde het Hinthamse Juliana (naar de toenmalige prinses). In 1947 werd er gefuseerd tot r.k.v.v. O.J.C. (ODI Juliana Combinatie) en in 1993 werd de naam officieel omgedoopt tot v.v. OJC Rosmalen. Van een eenvoudige dorpsclub groeide de Rosmalense voetbalvereniging in de loop der jaren uit naar een immense organisatie met een prachtig voetbalcomplex en inmiddels ruim 2.300 leden en 400 vrijwilligers.

Afgelopen zaterdag verloor Wittenhorst het treffen tegen AWC met 1-3. Na een goede eerste helft wist de beschikbare formatie het peil niet vast te houden en moesten ze tevreden zijn met dit resultaat. De competitie nadert snel en daarom zijn we benieuwd hoe de formatie er zaterdag uit zal zien. Supporters: op naar sportpark Ter Horst. De wedstrijd begint om 11.00 uur.