Voorbeschouwing Wittenhorst - RBC

25 september 2024

Trainer Harrie Gommans had achterin wat vraagtekens op te lossen wegens enkele blessures voor de wedstrijd tegen Mierlo-Hout. Met een goede wedstrijdmentaliteit en strijdplan kon deze handicap in het veld niet waargenomen worden. Doelman Jens Craenmehr was overigens weer paraat. In Mierlo-Hout was het spoedig zichtbaar dat Wittenhorst geen moeilijke middag tegemoet zou gaan. Het eindsignaal klonk als muziek in de oren. De 3-0 winst mocht er zijn.

Komende zondag komt RBC (Roosendaal-Boys Combinatie) op bezoek. Deze ploeg acteerde van 1984-2011 in het betaalde voetbal. Het faillissement in 2011 betekende een terugzetting naar de 5e klas amateurvoetbal. Een snelle terugkeer naar het topvoetbal was en is het uitgangspunt. De 4e divisie is voorlopig hun positie. Na 5 wedstrijden staan de Brabanders op de vierde plek met 9 punten (nog zonder nederlaag). Het is een technisch goede ploeg met voorin veel snelheid. Hier zal onze achterhoede aandacht aan moeten blijven schenken. Afgelopen zondag kon de nul vastgehouden worden.

Het zal ongetwijfeld een leuke wedstrijd gaan worden. Ook onze snelle aanval krijgt gegarandeerd kansen en dan is het afwachten welke ploeg aan het langste eind zal trekken. Veel succes!

Supporters, op naar sportpark Ter Horst, aanvang 14.30 uur.

Spelers van de week: Kemo Colley en Sjef Geurts. Beiden spelen in JO10-2.