Spelers van de week Wittenhorst - RBC

26 september 2024

Sjef en Kemo zijn zondag de spelers van de week bij Wittenhorst 1 tegen RBC, ooit een heuse profclub. Ons vaandelteam draait goed mee en extra support kunnen ze goed gebruiken, we willen naar het linkerrijtje toe. Moedig onze boys daarom extra aan!

De 11 van Kemo

1. Op welke basisschool zit je?  De Twister

2. In welke groep zit je en welk vak vind je het leukst? Ik zit in groep 5 en doe het liefst gymmen

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen

4. Wat wil je later worden?  Profvoetballer

5. In welk Wittenhorst team speel je en wie is jouw trainer? JO10-2, Margo Geurts

6. Op welke plaats sta je in het team? Wij wisselen nog van plaats, maar ik sta meestal voorin.

7. Wat vind je zo leuk aan voetballen? Dat ik lekker kan rennen en met de bal spelen

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team? Real Madrid

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Mbappe

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? Dat weet ik niet

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 3-1

De 11 van Sjef

1. Op welke basisschool zit je?  De Weisterbeek

2. In welke groep zit je en welk vak vind je het leukst? Groep 6a,  rekenen doe ik het liefst

3. Wat zijn jouw hobby’s? Voetballen en gamen

4. Wat wil je later worden?  Profvoetballer

5. In welk Wittenhorst team speel je en wie is jouw trainer? JO10-2, Tom Joosten

6. Op welke plaats sta je in het team? Middenveld

7. Wat vind je zo leuk aan voetballen? Met vriendjes spelen

8. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) team? PSV

9. Wat is jouw favoriete (betaald voetbal) speler?  Ronaldo

10. Wie is jouw favoriete speler van Wittenhorst 1? De spits

11. Voorspelling uitslag van deze wedstrijd: 2-0

Word ook speler van de week

Ken jij iemand die in JO10 of JO11 voetbalt en ook speler van de week zou moeten zijn? Stuur dan een mail naar henkhoeijmakers@rksv-wittenhorst.nl. Deze dag word je in de watten gelegd tot en met. Je krijgt een uniek kijkje achter de schermen, komt in het kleedlokaal tijdens de peptalk van de coach van onze vaandelteams, mag een balletje meedoen tijdens de warming-up en doet de aftrap. Je krijgt een mooie bal om handtekeningen op te verzamelen en een eigen Wittenhorst 'heldenkaart'. Een dag om nooit te vergeten.