Voorbeschouwing Wittenhorst - VVV-Venlo

10 juli 2024

Zaterdag 13 juli speelt VVV-Venlo een oefenwedstrijd tegen Wittenhorst. Om 18:00 uur wordt er op sportpark Ter Horst afgetrapt.

VVV-Venlo

De Venlonaren zijn dit seizoen een samenwerking aangegaan met het bekende Schalke’04. Een uitstekende beslissing die VVV zeker ten goede zal komen. Oud-Wittenhorstspeler Guus Pennings gaat in Venlo de scepter zwaaien, we wensen hem daarbij veel succes.

Trainer John Lammers heeft de volgende selectie ter beschikking: Delano van Crooij, Robin Lathouwers, Rick Ketting, Justin Bakker, Simon Janssen, Joep Kluskens, Mohammed Odriss, Paul Pöpperl, Lasse Wehmeyer, Pepijn Doesburg, Thijme Verheijen, Jan de Boer, Tim Braem, Diego van Zutphen, Roel Janssen, Emmanuel Gyamfi, Richard Sedláček, Elias Sierra, Arwin Javad, Martijn Berden, Konstantinos Doumtsios en Kian Slor.

Het doel zal zijn om weer een gooi te doen voor een periodetitel.

De nieuwe hoofdtrainer bij Wittenhorst, Harrie Gommans en zijn assistent-trainers Davy Beerens, Ingmar Bergmans, Joep Konings en Sander Rambags, gaan het nieuwe seizoen in met de volgende selectie (incl. O23): Daan Verlijsdonk, Joep Beurskens, Ruud Meijers, Jeroen Verkennis, Dion van Horne, Ruben Peulen, Luc van Kuijck, Giel Beurskens, Tom Spreeuwenberg, Nick Driessen, Koen Jenniskens, Tom Driessen, Jelle Janssen, Stijn Huntjens, Ruben Laugs, Maik Heijer, Willem Verbruggen, Jordi Tijssen, Michel Hegger, Finn Grubben, Rens Willemsen, Pim van Schendelen, Ruud Christiaens, Jens Craenmehr, Bart Theeuwen, Dion Coort, Mees Meeuwissen, Credo Schoonheim, Joost Hendriks, Milan van de Riet, Robin Mom, Gijs Christiaens, Kayeal van Rengs, Tim Faber, Giel Spreuwenberg, Gido van Helden, Stijn Martens, Niek Wijhers, Victor Peeters, Siem Jenniskens.

De echte voetbalkenners zullen nog weten dat in de jaren 90 Wittenhorst voor een daverende verrassing zorgde door VVV met 1-0 te kloppen. De doelpuntenmaker was André Boekesteijn die de doelman met een ferme kopstoot het nakijken gaf. Een leuke anekdote ongetwijfeld.

We wensen de vele toeschouwers een mooie wedstrijd toe. Tot zaterdag.

Informatie over de kaartjes vind je hier