Voorwoord DAW-Wittenhorst

24 oktober 2024

Het onnodige verlies afgelopen zondag in en tegen Nuenen zet Wittenhorst op een ongemakkelijke positie op de ranglijst. Iedereen weet nu wel waar het behoorlijk aan schortte. Bovendien werden onze beide spitsen met een behoorlijke blessure uit de wedstrijd gespeeld. Het werd dus geen vrolijke middag.

Na dit onnodige verlies gaat komende zondag de strijd om de beker een aanvang nemen. De teams uit de eerste klasse zijn met de ploegen uit de 4e divisie gekoppeld. Wittenhorst gaat het opnemen tegen DAW (De Aanhouder Wint). Voor de Horstenaren geen onbekende. Immers in het vorige seizoen wist DAW na penalty's Wittenhorst uit te schakelen. De reguliere stand was 2-2. Jeffrey Rijkers scoorde beide doelpunten. De Brabanders wisten nadien ver te komen en kenden in de competitie een sterk einde. Via de nacompetitie werd de promotie verzekerd naar de eerste klas. In deze klasse hebben ze hun draai nog niet gevonden. Zonder een punt te behalen staat de ploeg uit Schaijk in 1E troosteloos onderaan.

Het moet voor Wittenhorst geen moment van onderschatting zijn. Laten we nu weer bij de les zijn en dus revanche gaan nemen. De bus vertrekt om 12.30 uur vanaf parkeerterrein sportpark Ter Horst.

Supporters het sportpark van DAW Den Heuvel is gelegenaan de Bossestraat 56, Schaijk. Op naar Schaijk, aanvang 14.30 uur.