Vrijwilligersmarkt Dendron College

9 november 2021

Op 2 november hield het Dendron College een informatiemarkt over het invullen van burgerschapsuren. Leerlingen van het Dendron College konden kennis maken met diverse maatschappelijke organisaties en (sport)verenigingen en zich inschrijven voor het doen van 25 uur vrijwilligerswerk. Wittenhorst was ook vertegenwoordigd met een stand. Dat deze stand in trek was bij de leerlingen bleek wel uit de vele aanmeldingen voor met name hulptrainer bij de JO6 t/m JO10-categorie.

Een grote groep leerlingen schreef zich hiervoor in, anderen gaven zich op als hulp tijdens activiteiten zoals de Berkeldag, vossenjacht, Kidsclub en het Dirk Marcellis Tournament. In totaal mocht Wittenhorst liefst 43 aanmeldingen noteren voor de diverse activiteiten, een resultaat van actief aanwezig zijn tijdens deze geslaagde middag. De inschrijving voor het doen van vrijwilligerswerk bij Wittenhorst staat overigens nog steeds open voor leerlingen van het voortgezet onderwijs en anderen. De vrijwilligerscommissie kan je verder helpen met het vinden van een geschikte match binnen Wittenhorst.