Wittenhorst behaalt makkelijke zege

26 oktober 2014

Wittenhorst kon na afloop van de wedstrijd tegen lantaarndrager NWC  ondanks de volle winst met gemengde gevoelens het strijdperk verlaten. Naast de fraaie 4-1 overwinning was het spel niet zo best. Wittenhorst wist geen raad met de numerieke meerderheid, zeker toen in de tweede helft de tweede speler van NWC het speelveld moest verlaten. De opbouw verliep niet best, maar toen eindelijk het tweede doelpunt viel ging het wat vlotter. Bram Rubie maakte in de slotfase twee treffers, nadat Lars Blenckers en Jeffrey Spee de eerste treffers voor hun rekening namen.

Uiteindelijk een makkelijke zege op een zwalkend NWC dat nog dieper in de zorgen kwam.

Wittenhorst 2 - Venlosche Boys 2    2-2

Wederom kon het tweede eftal niet overtuigen. Potentieel is het een sterk team, maar er zal toch meer gebikkeld dienen te worden. Op het einde werd alsnog het gelijke spel veilig gesteld. Mannen we mogen niet verder achterop raken.

Reuver 2-Wittenhorst 3  1-2

Het derde elftal blijft het goed doen. Middels een zege op Reuver 2 en het gelijke spel van de koploper kon het derde elftal zelfs de koppositie overmemen. Nu zondag nog de kans op een periodetitel.

SHH Vr1 - Wittenhorst Vr1.    0-1

Na een aantal verloren wedstrijden op rij, waarbij we onszelf echt tekort hadden gedaan, stond vandaag de wedstrijd tegen SHH op het programma. Er werden veel mooie kansen gecreëerd echter lukte het onze voorhoede niet de kansen te verzilveren. Met de 0-0 gingen we de rust in. In de tweede helft scoorden we in de 70ste minuut uit een terecht gegeven penalty de 0-1, wat uiteindelijk ook de eindstand is geworden.