Wittenhorst Clubkleding: Er kan nog gepast worden

27 oktober 2014

27-10-2014: Update Wittenhorst Kleding

Er waren de afgelopen week veel mensen op vakantie. Daarom is er ook deze week nog de gelegenheid om de Wittenhorst Kleding te passen. Dit kan alleen bij Meulendijks Sports and Travel in de Kerkstraat 17. De uiterste inleverdatum blijft 31 oktober 2014. Voor het oorspronkelijke bericht inzake de Wittenhorst Kleding, zie onder:

Wittenhorst Kleding:

Wittenhorst wil al haar leden in de gelegenheid stellen om met korting sportkleding en sporttassen voorzien van het ‘Wittenhorst Logo’ logo  te kopen.

De keuze voor de kleding is gevallen op het merk Masita. Dit vanwege de gewenste prijs/kwaliteit verhouding en goede ervaringen met het merk.

Is dit een verplichting? Nee absoluut niet, iedereen is vrij om al dan niet gebruik te maken van de aanbieding.  Zijn er alternatieven? Natuurlijk zowel qua kwaliteit, model en prijs. Iedereen is hier vrij in. Wittenhorst heeft echter een keuze gemaakt voor de producten in de bijlage.

Voor alle clubleden hebben wij voor dit seizoen een speciale actie opgezet. Tijdens deze eenmalige actie gelden speciale kortingsprijzen. Deze speciale actieperiode duurt tot 31 oktober 2014.

Na de actie zijn alle producten kleding rechtstreeks te bestellen via Meulendijks Sport Kerkstraat 17 te Horst. Vanaf 1 november geldt de reguliere prijs met clubkorting.

Ben je niet zeker van de maat? Op 25 oktober a.s. is er vanaf 9:00 uur tot 16:00 uur in de kantine de mogelijkheid om kleding te passen.

Alle bestellingen zullen nog voor Sinterklaas worden geleverd en kunnen bij Meulendijks Sport worden afgerekend en opgehaald.

Speciale aanbieding trainers, assistent trainers en keeperstrainers.

De coaches en teamleiding hebben onlangs coachjassen ontvangen om met name op de zaterdag de teams van een uniforme uitstraling te voorzien. Om ook de trainers, assistent trainers en keeperstrainers (die als zodanig zijn erkend en aangemerkt) tegemoet te komen voor het vrijwilligerswerk dat zij doen heeft Wittenhorst voor hen een speciale actie.  Alle trainers / assistent trainers en keeperstrainers  (die als zodanig zijn aangemerkt) worden eenmalig in de gelegenheid gesteld om voor Euro 20,- een eigen club trainingspak (1 per persoon) te kopen. De overige kosten van de aanschaf worden door Wittenhorst gedragen. Dit als dank voor ieders inzet.

Zie hiervoor het speciale bestelformulier  Let op: alleen trainer(s /assistent trainers en keeperstrainers).

Hoe werkt het?

• Klik hier voor het de Brochure
  • Download het  Bestelformulier Leden of het Bestelformulier Trainers van de website.
  • Vul het formulier in en onderteken het
  • Je kunt de formulieren inleveren tot uiterlijk 31 oktober 2014 in de speciale bus in de kantine of per mail (ingevuld en ondertekekend versturen naar bestelformulierkleding@rksv-wittenhorst.nl
  • Via de website wordt bekend gemaakt wanneer de bestellingen gereed zijn.
  • De bestelling is daarna af te halen bij Meulendijks Sport, Kerkstraat te Horst
  • Op de dag dat je de bestelling afhaalt dien je ter plaatse het verschuldigde bedrag te voldoen.