Louis Clabbers is niet meer…

28 oktober 2014

Louis Clabbers, voormalig directielid/eigenaar van onze ere-sponsor Inter Chalet (en voorheen Bouwbedrijf Clabbers) is op 74 jarige leeftijd overleden, dit trieste bericht bereikte ons afgelopen week.

Op dinsdag 28 oktober 2014 is afscheid genomen van Louis in een bomvolle Sint Lambertuskerk in Horst. Louis, als ook de gehele familie Clabbers, zijn altijd nauw verbonden met Wittenhorst en hebben onze vereniging altijd een warm hart toegedragen.

Tijdens de vele jaren dat Inter Chalet hoofdsponsor was van Wittenhorst was Louis altijd van de partij, de laatste jaren was Louis minder aanwezig maar zijn belangstelling is altijd onverminderd groot gebleven.

Louis was altijd geïnteresseerd hoe in het met Wittenhorst ging, zowel als vereniging maar ook op sportief vlak. Bijzonder trots was hij toen zijn zoon Louis onderdeel uitmaakte van het 1ste elftal van Wittenhorst. Zijn interesse in het voetbal reikte verder dan alleen onze vereniging, zo was hij ook een trouwe supporter van PSV en het Nederlands Elftal.

Met het overlijden van Louis Clabbers verliest Horst, maar zeker ook Wittenhorst, een markante figuur die wij allen zullen missen. Louis is niet meer....., een echte Horstenaar is niet meer.

Louis, Wittenhorst bedankt jou voor je betrokkenheid en inzet!

Bestuur en leden

RKsv Wittenhorst