Wittenhorst G1 team van de week!

2 april 2018

Sinds het seizoen 2011-2012 doet RKsv Wittenhorst mee aan de KNVB competitie G-voetbal. De start van het G-voetbal vond plaats in het jaar dat de vereniging het 75 jarig bestaan vierde. In de afgelopen seizoenen heeft deze ploeg al verschillende kampioenschappen mogen vieren: vorig seizoen werd het zelfs tweemaal kampioen. Door deze dubbele triomf kwamen de dames en heren in de eerste seizoenshelft uit in de 1e klasse. Met slechts één punt uit acht wedstrijden bleek dit teveel van het goede.

Het team, onder leiding van Lucie Janssen-Minten, komt nu in de Tweede Klasse uit en heeft haar eerste drie punten inmiddels binnen: afgelopen zaterdag werd notabene rivaal SV Venray G1 met een 2-1 nederlaag huiswaarts gestuurd. Moge deze drie punten een begin zijn van nog vele mooie wedstrijden!

Heb jij een suggestie waarom jouw of jullie team het team van de week moet worden? Laat dit dan weten door een e-mail te sturen naar communicatie@rksv-wittenhorst.nl. Wij zien de reacties graag komen!