Wittenhorst in tweede helft verdiend naar gelijkspel

27 november 2016

Wittenhorst kreeg wederom problemen met de eerste helft. In een dramatisch slechte eerste helft kwam Geldrop op voorsprong, zonder overigens veel kansen te creëren. Met enkele wisselspelers moest de equipe van Jan Lauers aan de bak om het vooraf sterkere Geldrop te bekampen. Toen de onnodige tegentreffer viel, moest de ploeg dan maar na de rust de wedstrijd op een andere manier aanpakken. Het leek dan toch te gaan gebeuren. Wittenhorst kwam met meer druk opzetten.  De beste kansen waren dan ook voor de thuisclub. Pas in de slotfase kreeg deze dadendrang gestalte. Na enkele goede mogelijkheden gemist te hebbe kon Daan Verlijsdonk met een poeier de aanhang aan het juichen brengen. Door een wir war van spelers plofte de bal in het doel. Dit betekende een zeer verdiend gelijkspel. De stand aan kop geeft aan dat 3 ploegen, waaronder Wittenhorst, de tweede plaats innemen. Spannender kan het niet.

Wittenhorst 2 leed een ongelukkige nederlaag van 2-4 trgrn Someren 3. Doelpunten van Luca Schraven en Kevin de Mulder. Na de rode kaart greeg Someren in de slotfase de winst. Mannen, we zullen het toch anders moeten gaan doen.

Het vrouwenteam wist met goed spel een fraaie 6-3 zege te behalen op de reserves van SSS'18. De veilige plaatsen lijken nu in hun bezit te komen.

O19-1 ging op bezoek bij Boekel Sport. Eerste helft een beter spelend Boekel, maar de grootste kansen waren toch weer voor ons. In de 20e minuut toch de 1-0 voor Boekel. In de 2e helft hetzelde spelbeeld met toch een iets agressiever Wittenhorst, maar blijkbaar zitten we even in de hoek waar de klappen vallen en waar het even niet mee zit. In de 75e minuut viel dan tot overmaat van ramp ook nog de 2-0. Zouden we deze slag nog te boven komen? Kansjes bleven we creëren en in de 80e minuut dan eindelijk de 2-1, na een pass van Luc, was het Jeffrey die binnenschoot.
Helaas was er vandaag blijkbaar niet meer te halen. We werken hard maar de beloning blijft helaas nog uit. Dit gaat zeker weer goed komen. Blijven geloven!!