Wittenhorst jeugdspelers op knappe wijze negende op TOP-D toernooi!

10 september 2017

Jens van Kempen, Jens Camps, Tom Driessen en Omar Katolo (JO14-1) hebben met het Regioteam op knappe wijze de negende plek bereikt op het Top D Toernooi wat dit weekend plaatsvond in Grubbenvorst bij GFC '33.

Op zaterdag, de eerste dag, kreeg het Regioteam zware wedstrijden voorgeschoteld. In wedstrijden die van hoog niveau waren, werd er achtereenvolgens verloren van Roda JC (2-0), KV Mechelen (3-1) en FC Volendam (3-0).

Op dag twee, de finaledag, werd er in Poule B op knappe wijze met 3-0 gewonnen van de leeftijdsgenoten van Fortuna Sittard. Daarnaast werd er op indrukwekkende wijze met 0-0 gelijkgespeeld tegen Schalke '04.

Wat restte was een wedstrijd tegen MVV Maastricht. Een wedstrijd die ging om de 9e/10e plaats. Het Regioteam maakte tijdens deze wedstrijd grote indruk en wist de Limburgers met 5-2 te verslaan. Middels dit knappe resultaat en de ongeslagen zondag werd een negende plek het eindresultaat.

Winnaar van het toernooi werd FC Twente, dat in de finale wist te winnen van KV Mechelen.

RKsv Wittenhorst wenst Jens van Kempen, Jens Camps, Tom, Omar en alle andere deelnemers gefeliciteerd met de behaalde resultaten en de opgedane ervaringen!