Wittenhorst JO13-2 kampioen!

31 mei 2024

Nadat het in het slot van de competitie nog even spannend werd, is ons JO13-2 team woensdagavond kampioen geworden dankzij een 1-0 overwinning op ST SJO America-Meterik/Hegelsom JO13-1 JM! Dit betekent promotie naar de 1e klasse; proficiat met dit prachtige resultaat!

"Wat een rollercoaster! Twee en een halve week geleden bijna kampioen, maar in de allerlaatste secondes van de wedstrijd de gelijkmaker tegen Liessel moeten verwerken. Kampioenschap uitgesteld. Afgelopen weekend het slippertje tegen Olympia Boxmeer, wederom geen kampioen. Maar vandaag heeft het team toch de schaal weten te bemachtigen! Er moest gewonnen worden en dat is gelukt! Super gedaan heren, kampioenschap in the pocket!!", aldus een van de trotse coaches van het team.

Wittenhorst JO13-2 kampioen_2024 (4).jpeg
Wittenhorst JO13-2 kampioen_2024 (3).jpeg