Wittenhorst JO15-1 op weg naar handhaving

26 april 2022

In een doordeweekse wedstrijd heeft Wittenhorst JO19-1 20 april jl. met 1-3 gewonnen op bezoek bij VOAB uit Goirle. Het betekende alweer de vierde overwinning in zeven wedstrijden voor de ploeg van trainer Remco Arts, dat hiermee de derde plaats in Divisie 3 stevig in handen heeft. In de laatste drie wedstrijden treffen de oranjehemden o.a. nog nummer twee Geldrop en koploper Blauw Geel '38, waarmee deze hoog aangeschreven competitie nog enkele spannende weken tegemoet gaat in de strijd om de prijzen.

Wittenhorst JO17-1 heeft zich enorm tekort gedaan in de strijd om de titel in Divisie 7. Op eigen veld werd er tegen hekkensluiter NWC uit Asten met 2-2 gelijkgespeeld. Aan Horster zijde kwam aanvaller Gabor van Helvoort twee keer tot scoren, maar zelfs met een man meer (rood voor de keeper van de bezoekers) lukte het de Horstenaren niet om de overwinning over de streep te trekken. Met nog drie wedstrijden te gaan ligt de titel nog altijd binnen de mogelijkheden, maar zullen de oranjehemden moeten stoppen met het onnodig verspelen van punten.

Wittenhorst JO15-1 heeft zichzelf een grote dienst bewezen door de kraker op eigen veld tegen concurrent Gemert met 2-0 te winnen. De ploeg van trainer Stan Theeuwen heeft door deze overwinning vier punten voorsprong op de nummer vijf en verschaft zichzelf hierdoor ruimte in de strijd om handhaving. Met nog drie wedstrijden voor de boeg liggen de Horstenaren dus op poleposition om ook na de zomerstop in Divisie 5 uit te komen.

Wittenhorst JO13-1 heeft de overwinning tegen Sportclub Irene geen goed vervolg kunnen geven. De wedstrijden tegen Blerick (6-0) en Venlosche Boys (2-6) werden ruim verloren. Met nog drie wedstrijden voor de boeg staat de ploeg van trainer Sander Rambags onderaan in de Hoofdklasse, maar treft men nog tegenstanders die enigszins dichtbij op de ranglijst staan. De mogelijkheid is dus aanwezig om nog wat extra punten te pakken voordat het seizoen definitief ten einde is.

Wat verder opviel:

• Wittenhorst JO19-3 won de derby op eigen veld tegen sv Venray keurig met 2-0.
  • In een spannende wedstrijd moesten Wittenhorst JO12-1 nipt het onderspit delven tegen RKMSV JO12-1: 4-5.
  • Wittenhorst JO11-2 won op eigen veld ruim van VCH JO11-1: 6-3.
  • Ook een spectaculaire wedstrijd voor Wittenhorst JO11-3, dat een mooie overwinning boekte op bezoek bij ST RESIA/EWC '46 JO11-1: 3-4.