De Wittenhorst zomer, aftellen naar het nieuwe seizoen!

9 augustus 2024

De zomer bij Wittenhorst was fantastisch, met een gezellige seizoensafsluiting waar we diverse kampioenschappen vierden. We namen afscheid van spelers die elders hun carrière voortzetten en sloten het seizoen succesvol af met evenementen zoals de Meidendag en de Kidsclub. Ondertussen zijn de trainingen voor het nieuwe seizoen weer begonnen, en de planning staat dankzij onze vrijwilligers weer klaar. Tijdens het EK in Duitsland werd er bovendien een spannende pool georganiseerd, waar de winnaar op het laatste moment met een perfecte voorspelling de overwinning pakte. Met al deze positieve energie kijken we vol verwachting uit naar het komende seizoen.

Oefenwedstrijd VVV-Venlo

Wittenhorst startte het seizoen met de jaarlijkse oefenwedstrijd tegen VVV-Venlo. De Venlonaren wonnen deze wedstrijd met 0-3 na een moeilijke eerste helft. De wedstrijd trok veel bekijks. Het G-team werd in de rust gehuldigd vanwege hun kampioenschap. Lees ook het uitgebreide wedstrijdverslag.

Ons sportpark als uitvalsbasis voor profclubs

De samenwerking tussen Parkhotel en Sportpark Ter Horst heeft zich de afgelopen jaren bewezen als een succesvolle combinatie die steeds meer profclubs aantrekt voor een trainingskamp in de zomer. Het succes van de samenwerking is mede te danken aan de inzet van onze eigen parkcommissie, die dag en nacht werkt om de velden en de omgeving in topconditie te houden samen met het team van het Parkhotel. Lees het artikel over de bezoekende clubs en de gespeelde wedstrijden op het sportpark.

1e initiatief Vrienden van Wittenhorst gerealiseerd

Op 24 mei vond de eerste Vrienden-van-Wittenhorst-avond plaats, waar nieuwe initiatieven aan het publiek gepresenteerd werden. na de stemronde hadden de mobiele tribune en de Teq One-tafel de meeste stemmen. Tijdens de oefenwedstrijd tegen VVV werd de tribune voor het eerst geplaatst. Lees meer over de mobiele tribune of het Vrienden van Wittenhorst-initiatief. De Teq One-tafel volgt binnenkort.

Jeugd weer in topvorm door de voetbaldagen

Onze jeugd gaat een geweldige tijd tegenmoet tijdens de Jeugdvoetbaldagen. Van 12 t/m 16 augustus 2024 staat is ons sportpark gevuld met de jeugd van de toekomst. Elk jaar vinden honderden kinderen hier nieuwe vrienden en veel gezelligheid om hun nieuwe seizoen goed voorbereid te starten. Dankzij ontzettend veel vrijwilligers kunnen er deze editie meer kinderen meedoen dan andere jaren. Dit is het meeste succesvolle jaar tot nu toe. Meer informatie en foto's op de website van de Jeugdvoetbaldagen.

Super Saturday: Derby-day

Zet 24 augustus met dikke letters in je agenda, want dan is het tijd voor Super Saturday! De eerste thuiswedstrijd van Wittenhorst 1 wordt een dag vol voetbal en gezelligheid. Mis het niet! Wittenhorst neemt het in de eerste wedstrijd, om 18:00, meteen op tegen SV Venray. Eerder die dag vindt ook het kelderklasssetoernooi plaats. Onze seniorenteams strijden hier om het beste team van Wittenhorst te worden. Ben er bij!

Naast Super Saturday kijken we uit naar evenementen zoals Heel Wittenhorst Bakt, het openingsweekend op 21 en 22 september en andere spannende activiteiten zoals het Mini-F-toernooi op 19 oktober. Tijdens dit seizoen zullen de teams ook nieuwe kleding van Stanno ontvangen; hierover volgt later meer informatie. Houd onze agenda op de site in de gaten voor alle aankomende evenementen.

Vergeet ook niet het Rabo SportCadeau, waarmee de bank jonge sporters van 10 tot en met 20 jaar ondersteunt met een eenmalige bijdrage van €125,- aan de contributie. Op deze manier kan een heel seizoen gratis worden gespeeld. Ken je kinderen voor wie sporten niet vanzelfsprekend is? Denk dan aan Stichting Leergeld. Iedereen verdient de kans om te sporten.

We hopen jullie snel weer op ons sportpark te zien, en natuurlijk bij de eerste thuiswedstrijd van ons vaandelteam op 24 augustus. Laten we er samen een geweldig seizoen van maken!

Ben je geïnteresseerd in maandelijks nieuws over Wittenhorst? Meld je dan aan voor de nieuwsbrief.