Afgelastingen jeugdwedstrijden

6 maart 2018

We hebben gemerkt dat er enige onduidelijkheid is over afgelaste jeugdwedstrijden en hoe die op onze site komen te staan. Met dit nieuwsbericht hopen we meer duidelijkheid te verschaffen.

Door een automatische koppeling van de Wittenhorst-systemen met de KNVB-systemen worden wedstrijden die zijn afgelast automatisch van de website verwijderd. Deze staan dan ook niet meer (ook niet met een rode streep doorgehaald) op onze site. Een wedstrijd die niet meer op de site staat, is daarmee dus afgelast! Dit geldt niet voor vriendschappelijke wedstrijden en wedstrijden van mini-F, JO8 en JO9, deze worden nog wel op de site vermeld en bij afgelasting met een rode streep doorgehaald en voorzien van de opmerking "afgelast".

Overigens kunnen afgelastingen van competitie- en bekerwedstrijden ook via de app "Wedstrijdzaken" van de KNVB of de app "Voetbal.nl" worden nagegaan. Voor het kader is de app "Wedstrijdzaken" beschikbaar (voor het invullen van het digitaal wedstrijdformulier, daar staat een afgelasting ook op). Voor overige leden is de app "Voetbal.nl" beschikbaar (daar kun je elk gewenst team zelf opzoeken).