Carnavalsavonden voor de jeugd

31 januari 2018

Komende vrijdag (2 februari) en volgende week vrijdag (9 februari) worden er door alle verenigingen in Horst twee carnavalsavonden voor alle jeugd, lid of geen lid van een vereniging, georganiseerd.

Op vrijdag 2 februari wordt er in OJC Niks voor alle kinderen die op de basisschool zitten een carnavalsavond gehouden. Voor de kinderen die in groep 1 t/m 5 zitten is er toegang van 18:00 uur tot 19:45 uur, en voor de kinderen uit groep 6 t/m 8 van 20:00 uur tot 22:00 uur. De entree is vrij!

Vrijdag 9 februari is de Mèrthal het decor van een heuse schuimparty voor iedereen in de leeftijd van 12 t/m 17 jaar. De kaartjes voor deze avond kosten € 2,50 en zijn verkrijgbaar bij John's Foodstore. Als er nog kaartjes over zijn is er ook nog een dagkassa. De kaartjes kosten dan € 3,50. Deze avond duurt van 20:00 uur t/m 00:00 uur.

RKSV Wittenhorst moedigt alle jeugdleden aan om één van de twee avonden te bezoeken!